poniedziałek, 27 stycznia 2014

Haul: pielęgnacja twarzy- P50 lotion Biologique Recherche, Alpha-H Liquid Gold i BeBeauty żel-krem do twarzy

ZAWSZE robię sobie postanowienia noworoczne i ZAWSZE o nich zapominam w pierwszym tygodniu stycznia. Tym razem ma być inaczej. Postanowiłam całkowicie zmienić pielęgnację twarzy. O mojej dotychczasowej skin routine możecie poczytać tutaj (klik!). Starałam się być bardzo minimalistyczna, bo bałam się zapchania i pogorszenia stanu cery, ale już mam dość wyglądania jak nastolatka, bo nastolatką nie jestem już od jakiś 8 lat. O nowej skin routine napiszę w kolejnym poście. Teraz czas na haul. 




1. P50 Balancing Exfoliators | Biologique Recherche
Złuszczający i równoważący lotion do skóry tłustej, łojotokowej i problematycznej. 
Działanie: 
• Dzień po dniu usuwa martwe komórki i zanieczyszczenia skóry.
• Pomaga regulować wydzielanie sebum i sprawia, że skóra jest bardziej matowa. 
• Odnawia naskórek i poprawia jego stan. 
• Nawilża górne warstwy naskórka. 
• Równoważy pH powierzchni skóry. 
Składniki aktywne: 
•Składniki oczyszczające i złuszczające: Kompleks Kwasów Poli-, Alfa- i Beta- Hydroksylowych. 
•Składniki balansujące i ściągające: Wyciągi z Czerwonej Papryki, Chrzanu, Łopianu, Szczawiu, Miry oraz Mirtu. 
•Składniki nawilżające: Kwas Mlekowy, Cebula (Witaminy A, B1, B2, B5, C, E, PP). 

Używam od dwóch tygodni i powiem jedno: jest MAGIA. Skóra wygląda dużo lepiej niż wyglądała, a rano przecieram oczy z wrażenia. Oczywiście z cery z milionem niedoskonałości nie zrobiła się nagle skóra jak po ostrym liftingu w photoshopie, ale widać różnicę.
cena: 199 zł/150 ml...tak wiem, przegięcie...



2. Alpha-H Liquid Gold
Zamówiłam na początku stycznia i jeszcze do mnie nie przyszedł. 
Ostatnie oznaki życia były 11 stycznia, kiedy opuścił UK. Niestety obawiam się, że już go nie zobaczę, a któraś z Pań na sortowni poczty spędza wieczory na wklepywaniu Alpha-H. To już drugi przypadek, kiedy jakaś przesyłka z UK znika bez śladu. Zapłaciłam za niego 167 zł, więc jeszcze żyję ostatkami nadziei, że się znajdzie. 
Krótki opis składu i działania:
Alpha-H to tonik złuszczający na bazie kwasu glikolowego, bogaty w proteiny jedwabiu i wyciąg z lukrecji. Formuła ma za zadanie podkręcić metabolizm skóry, dzięki czemu zmarszczki będą spłycone, pory zmniejszone, blizny i przebarwienia słoneczne usunięte. Produkt ma bardzo dużo pozytywnych opinii, więc mam nadzieję, że jednak zdarzy się cud i trafi w moje ręce. 
Cena: 38 euro/100 ml

3. BeBeauty Delikatny Żel-krem łagodzący do mycia twarzy.
Wydałam pół wypłaty na dwa toniki, więc dla równowagi musiałam kupić coś tańszego do mycia twarzy. Obecnie używam żelu Normaderm Vichy, ale mam wrażenie, że lekko wysusza mi skórę wokół oczu. Biedronkowy żel kosztował 4.99 i po pierwszym myciu stwierdzam, że jest OK, ale buzia po nim jest delikatnie ściągnięta. Nie narzekam, bo żel ma myć i myje. 


Używałyście któregoś z toników? Wiem, że nie są zbyt popularne w Polsce niestety. Ja o tonikach dowiedziałam się z bloga Caroline Hirrons www.carolinehirons.com i od Anity z bloga Not Your Ordinary Lookbook: www.notyourordinarylookbook.blogspot.com

Ciao!

15 komentarzy:

  1. Alpha-H Liquid Gold marzy mi się od dłuższego czasu. Miałam ochotę go wypróbować tej zimy, ale w związku z dużymi zapasami produktów złuszczających postanowiłam z zakupem poczekać do przyszłej jesieni. Mam nadzieję, że Twój się szczęśliwie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kliknęłam opublikuj i przyszedł listonosz. Będę musiała się przeprosić z Paniami z sortowni:P dziś będą pierwsze testy:) a jakie masz produkty złuszczające?

      Usuń
  2. O firmie Alpha-H niedawno dopiero usłyszałam i mam dopiero próbki dwóch kremów, które testuję. Ale tych produktów, które przedstawiłaś jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak kremy? liquid gold to kultowy produkt tej firmy. Mam nadzieję, że usunie blizny i przebarwienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mialam zadnego z tych produktow, ale od jakiegos czasu uzywam zelu firmy Beauty Mate White Musk- Mild Brightening Mild Peeling Gel. Zawiera witamine C, aminokwasy i antyoksydanty. Jest bardzo delikatny dla mojej wrazliwej skory i staje sie ona dzieki niemu duzo gladsza i rozswietlona bez koniecznosci uzywania 'abrazyjnych' metod :-D
    Fajnie, ze listonosz w koncu przyniosl paczke, szkoda by bylo jakby ktos to zaniuchal :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i polecam krem Filorga SLEEP & PEEL, delikatny ale bardzo skuteczny. Pozdrawiam! A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opinie ma świetne! teraz niestety mnie nie stać, ale jak skończy się tonik to może kupię:) dzięki za podpowiedź:)

      Usuń
  6. Niech no tylko ta wypłata przyjdzie.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kosmetyków, a mogą być ciekawe (tzn. te z dwóch pierwszych zdjęć)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja cały interent przekopałam w poszukiwaniu kosmetyków na niedoskonałości. teraz czekam na efekty, które już powoli widać:) w końcu

      Usuń
  8. Hmmmm... ten drugi tonik bardzo mnie zainteresowal Ö.Ö

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W USA ten produkt urósł do rangi kultowego:) kilka miesięcy temu pisała o nim nissiax83 i ruth z bloga a modle recommends. Ja posta z recenzją napiszę pewnie za jakiś miesiąc-mam nadzieję, że bez już blizn i niedoskonałości na twarzy:)

      Usuń
  9. hej :))) Powiedz mi gdzie moge kupic ten Loton P50 ??? Jestem nim zainteresowana.To francuska firma chyba co ´??? Wiec moze bedzie gdzies w aptece u nas hmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  10. Słońce, jest mi bardzo miło i cieszę się, że jesteś zadowolona z rezultatów :)

    OdpowiedzUsuń