środa, 19 lutego 2014

P50 Lotion z kwasami hydroksylowymi, czyli jak pozbyłam się trądziku w 7 dni

Pisałam kilkukrotnie, że od dwóch lat zmagam się z problemami hormonalnymi. Próbowałam już chyba wszystkiego z napisem anti-acne. W końcu, wraz z nowym rokiem postanowiłam całkowicie zmienić pielęgnację mojej cery. Możecie poczytać o tym tutaj. O P50 lotion czytałam same peany pochwalne-okazało się, że tonik kosztuje 199 zł za 150 ml, ale uznałam to za inwestycję w samą siebie, kupiłam i to na pewno nie jest moja ostatnia butelka.




skład i działanie P50 lotion:

Złuszczający i równoważący lotion do skóry tłustej, łojotokowej i problematycznej. 

Działanie: 
• Dzień po dniu usuwa martwe komórki i zanieczyszczenia skóry.
• Pomaga regulować wydzielanie sebum i sprawia, że skóra jest bardziej matowa. 
• Odnawia naskórek i poprawia jego stan. 
• Nawilża górne warstwy naskórka. 
• Przywraca kwaśne pH skórze. 

Składniki aktywne: 
•Składniki oczyszczające i złuszczające: Kompleks Kwasów Poli-, Alfa- i Beta- Hydroksylowych. 
•Składniki balansujące i ściągające: Wyciągi z Czerwonej Papryki, Chrzanu, Łopianu, Szczawiu, Miry oraz Mirtu. 
•Składniki nawilżające: Kwas Mlekowy, Cebula (Witaminy A, B1, B2, B5, C, E, PP). 

Sposób użycia:
Pierwszy tydzień: Nałóżyć 4-5 kropel na wilgotne płatki kosmetyczne i za ich pomocą nanieś produkt na twarz, szyję i dekolt. 
Kolejne dni: Nasączyć płynem suche płatki kosmetyczne.
Dozownik jest bardzo precyzyjny i nie ma możliwości zużycia połowy buteli przy pierwszej aplikacji.


Co się zmieniło?

WSZYSTKO

  • Moja skóra z mieszanej z niedoskonałościami zmieniła się w normalną z bliznami potrądzikowymi (z którymi też walczę, ale to zdecydowanie dłuższy proces). 
  • stany zapalne na brodzie, linii żuchwy i na lini włosów ZNIKNĘŁY. Uznaję to za ósmy cud świata. 
  • Podskórne grudki również zniknęły
Skóra jest niezwykle gładka w dotyku i promienna. Rano wyglądam dokładnie tak samo jak wieczorem po aplikacji kremu. Koloryt jest wyrównany, a cera nabrała zdrowego blasku. Przy odrobinie korektora mogłabym spokojnie wyjść na ulicę bez podkładu (alleluja!). Niestety czerwone ślady po wypryskach nie znikną tak szybko, ale tutaj wkracza Alpha-H Liquid Gold. Oczywiście w określonych dniach cyklu zdażają się pojedyńcze wypryski, ale po 3 dniach nie ma po nich śladu. 
Zmiana jest na tyle widoczna, że dwie koleżanki już zdążyły się zaopatrzeć w P50.


Chyba jeszcze nigdy nie zachwalałam tak żadnego produktu. 

Zdaję sobie sprawę, że nie każdego stać na taki zakup. Ja również się wahałam, ale w sumie wolę wydać 200 zł na tonik, który może usunąć problem, niż na podkłady i korektory, kóre problem jedynie maskują. P50 spokojnie wystarczy na pół roku, więc to około 30 zł na miesiąc. Jeśli taka kwota to wciąż dla was za dużo, to Glow Tonic od Pixi podobno ma bardzo zbliżone działanie:) niestety dostępny jest tylko stacjonarnie w UK.

lubicie używac produktów z kwasami? co możecie polecić?
a.

36 komentarzy:

  1. chcę ten lotion ! nie mam problemów jakiś wielkich ale moje czoło ma właśnie takie podskórne grudki , najlepsze jest to ,że tylko na prawej połowie, walczę już z tym 2 lata, może ten lotion pomoże :) dzięki za tą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi bardzo pomógł. zero stanów zapalnych i na szczęście obyło się bez wysypu na początku:) ma makeup alley jest sporo recenzji. Warto poczytać:)

      Usuń
  2. a alpha h jak sie u ciebie spisuje ??? Testowalas juz ??? Podobno ma takie same dzialanie ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testowałam, ale z uwagi na to, że używam naprzemiennie (alpha-h co trzeci dzień), to ciężko mi jeszcze się wypowiedzieć. Blizny jeszcze nie zjaśniały, ale stosuję dopiero od 3 tygodni.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod pytaniem :)

      Usuń
    2. dziewczyny ja kupiłam tutaj: http://www.sklep.bio-med.pl/biologique-recherche-lotion-p50-zluszczajacy-i-rownowazacy-lotion-dla-skory-tlustej-150ml.html niestety jest dodatkowa opłata za płatność kartę i za przesyłkę. Tonik przyszedł po dwóch dniach:)

      pozdrawiam!

      Usuń
    3. Poszukajcie kosmetyczek, większych gabinetów kosmetycznych w swojej okolicy. Można bez przesyłki a czasami stałe klientki mają z 5% taniej ;-)

      Usuń
  4. o! ciekawy produkt! Ja chce teraz wyprobowac produkty Paula's Choice z kwasami.. alee zerkne na ten.. mi powrocil tradzik po leczeniu antybiotykami :( mam 30 lat a wygladam jak nastka, od 15 lat tradzik.. zyc sie czasami nie chce.. i zeby to byy male krosty to pal licho ale ja mam ropne gule na zuchwie i tylko tam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc ;) tez mialam podobna sytuacje i mnie wyleczono. Jak masz jakies pytania pisz na priv.:)

      Usuń
    2. jeśli masz trądzik na żuchwie to to zdecydowanie oznaka problemów hormonalnych. Badałaś tarczycę? tez się zastanawiałam nad produktami Paula's choice. Jeśli masz możliwość to spróbuj P50.

      Usuń
    3. Hormony mam w porzadku.. wiec u mnie jest jakas inna przyczyna :(

      Usuń
    4. Anecka. Ja też miałam hormony w porządku, ale anty TG miałam znacznie podwyższone. Też warto sprawdzić. A miałaś robione badania w kierunku PCOS?

      Usuń
  5. Brzmi świetnie, odpukać nie mam w tej chwili problemów z cerą, ale takie produkty warto mieć na podorędziu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aliki, a uzywalas takiego peelingu? http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=60315

    musze powiedziec, ze jestem bardzo zaskoczona jego skutecznoscia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używałam, ale bardzo mnie zainteresował. wpisuję na listę! dzięki:)

      Usuń
  7. Aliki A Alpha - H jak sie u ciebie spisuje ??? Podobno ma takie samo dzialanie albo i lepsze jak ten Tonik ??? Testowalas juz ???? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. testowałam! Alpha-H też jest super. Nie wiem czy nie lepszy:)

      Usuń
  8. Jeśli pozbyłaś się "trądziku" w 7 dni, to oznacza tylko tyle, że to nie był trądzik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi to wszystko cudnie :) Chciałabym go wypróbować. Na jakiej stronie zamawiałaś ten tonik?
    Aktualnie czekam na pietruszkową maseczkę marki Aesop, która też ma działać cuda - dam na pewno znać za jakiś czas jak się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.sklep.bio-med.pl/biologique-recherche-lotion-p50-zluszczajacy-i-rownowazacy-lotion-dla-skory-tlustej-150ml.html niestety jest dodatkowa opłata za płatność kartę i za przesyłkę. Tonik przyszedł po dwóch dniach:) ja już wypróbowałam wszystkich cudów i tylko ten się u mnie tak dobrze sprawdził:)

      Usuń
  10. Ja też mam blizny potrądzikowe i obecnie stosuję olejek Trilogy z dzikiej róży i oczywiście nie zniknęły one jak za pomocą magicznej różdżki, ale wyraźnie widzę że są jakby mniej widoczne. Po za tym wyrównał mi się kolor cery, niestety z trądzikiem walczę nadal, nie mam nie wiadomo jakich wyprysków ale 3-4 zawsze są. Na Alpha H mam wielką ochotę, na tonik nie, bo boję się wysuszenia i podrażnienia. Kiedyś byłam na zabiegach neodermy, bolesne i kosztowne, ale starczało na 4 miesiące. Po za tym tak jak Ty uważam, że nie ma co żałować pieniędzy na kosmetyki do twarzy, bo bądź co bądź to nasza wizytówka. Czekam na dalszą relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p50 nie wysusza mojej skóry. Jest teraz w dużo lepszej kondycji i nie ma suchych skkórek

      Usuń
  11. Lotion rewelacja. Można go kupić również w Warsztacie Piękna.http://www.sklep.warsztatpiekna.pl/ Dostępna jest cała oferta produktów BR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm dzięki! może się skuszę na coś jeszcze:)

      Usuń
  12. Mogłabyś napisać czy na ten lotion nakładałaś coś jeszcze? Jakiś hydrolat, krem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spryskuję wodą termalną uriage i nakładam krem:) to wszystko:)

      Usuń
  13. hej, gdybys miala kiedys zamiar pisac kolejny pochwalny pean na temat P50- na lojotok tez dziala :) Wyprobowalam na moim mezu, po kilku dniach krem z kortyzonem nie byl juz potrzebny a jego cera z dnia na dzien zrobila sie po prostu normalna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super! pomaga skórze wrócić do równowagi. NIe wyobrażam sobie już bez niego funkcjonować:)

      Usuń
  14. Hej, czy myślisz, że przy skórze normalnej z problemami ropnymi dojdzie do dużego przesuszenia? Pytam o przeczucie, wiem, że to trudno stwierdzić pewnie :) I jak z ochroną przeciwsłoneczną? Dzięki. Poluję na Pixi i tak trafiłam do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tonik w ogóle nie wysusza! a co do ochrony to odstawiłam go na lato i już widzę mały wysyp niestety:( chyba zacznę znowu stosować, tylko nie w dni kiedy mam buzię wystawioną na słońce. pozdrawiam!!!

      Usuń
  15. O rany... no i przez Ciebie muszę go mieć;D

    OdpowiedzUsuń
  16. wiesz może jakie procentowo ma stężenie kwasów? czy mogą go używać osoby z cerą naczynkową? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń